Tomuhle se říká pořádná recenze! Skvělá práce!

2 klavesnicetuka klavesnicetuka | Web | 31. ledna 2018 v 17:01 | Reagovat

tak na tohle jsem tady čekala, vážně:)
film jsem viděla, čekala jsem od něj více no...a těšila jsem se až uděláš recenzi a rozbor a smekám, úplná paráda....jako fakt se vyznáš:) moc se mi to líbilo!(ta tvá recenze)

3 Moi Moi | 31. ledna 2018 v 17:27 | Reagovat

Skvele napsany clanek, poctiva prace, klobouk dolu.

4 olivka olivka | Web | 31. ledna 2018 v 18:07 | Reagovat

My jsme doma oba díly zhltli, ale osobně mi tam něco nesedělo. S kostýmy jsem se nějak smířila, ale dost mi vadil dabing Marie Terezie. Jako koukatelné to bylo, o tom žádná. Každopádně moc nechápu, proč někdo vydává čas a energii (a peníze) na nějaký historický (skoro)velkofilm, který ale není historicky věrný. Přijde mi to prostě jako velká škoda...

5 Emo.Gothic.Queen Emo.Gothic.Queen | Web | 31. ledna 2018 v 19:09 | Reagovat

Luxusni kostymi

6 WEAR WEAR | 1. února 2018 v 11:53 | Reagovat

sUPER

7 tinka77 tinka77 | Web | 1. února 2018 v 18:36 | Reagovat

Nepáčilo sa mi obsadenie Márie Terézie -vyzerala ako taká husička. V skutočnosti mladá panovníčka bola krásna a očarujúca žena. Vojta Kotek ako František Stefan bol absolútna jednička filmu. Dalo sa to pozerať, chcelo by to aj daľšie diely

8 Wex Wex | E-mail | Web | 3. února 2018 v 7:27 | Reagovat

Film jsem sice neviděla, ale slyšela jsem o něm. Mně osobně se strašně moc líbí, že se na tom podíleli herci z několika států. Od pohledu se mi moc nelíbí herečka, která hrála Marii Terezii, přijde mi taková vyděšená nebo jak bych to popsala:D Každopádně tobě se článek moc povedl!:)

9 Denise Denise | E-mail | Web | 5. února 2018 v 16:03 | Reagovat

Vojta Kotek mi do role Františka moc nepasuje, nicméně i tak si myslím, že se tento film opravdu povedl.. :-)

10 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 6. února 2018 v 21:02 | Reagovat

Je super, že se na projektu podívali i jiné státy než Česko. :) Jak to i evokuje Rakousko-Uhersko. :) Kdyby náááhodou bylo zase Rakousko-Uhersko, tak se může napsat, že byla natáčena na její území. :DD Oni by ale jistě napsali - území bývalého maďarska, rakouska a dalších. :D :D :D :D Pokud Rakousko-Uhersko začneš, tak to máš v tomhle blbý. :D No, co. :) Už mělo štěstí, že se to s ní odehrávalo doopravdy. :)

Jéé, ty si na článku spolupracovala. :)

Ty ženské, co píšou popisy na Český televizi - to umějí! :) To teda rozhodně umí! :)

Je hezké, že znáš Marii Terezii natolik, že víš i co měli ve filmu špatně. :) viz. (poslední dva jsou však zpochybnitelné, neboť toho toto dílo s historií či životopisem má jen pramálo společného)

",,Byla první a zároveň jedinou ženou,..." Logika! Logika! To nemohli napsat jen jedinou ženou? Já vím, že to tím dramatizují a od toho je ten popis, ale prostě :D F*ck logic. :D

Milenky cHodili tajnými dvěřmi. Čekáte, že tjané chodby jsou pro příšery, záhady a bubáky? Tak nechtějte být milenka Františka Š. L. :D Tady to s těmi milenkami dali schválně aby to lidi zaujalo. A teda zaujalo mně to! :D

Je hezké, že to ten herec Vojta Kotec dokázal tak zahrát: "Neznám tolik herců, kteří by dokázali vdechnout život tolik uvolněné postavě, jakou František Štěpán byl, a zároveň nepřijít o důstojnost." To je hezky čte. :) Že je svět v pořádku či něco víc! :)

Popis chybí. :D Naštestí tu máme Sarah a Hasburg! :D Hele já věřím, že i když jeden příběh ukazuje jednu postavu jako kladnou a jinou jako zápornou. Vždy nevíme všechno. Třeba když Hitler tu válku prohrál, tak to mělo nějaké negativní stránky o kterých nevíme. Ale Hitler byl teda nebezpečnej. Někdy má někdo nějako motivaci, kterou má z nějaké důvodu, který je důležitý, i když to získává špatným způsobem. Někdy něco vypadá jako dobré a je to zlé. Jsou lidé, kteří dělají zlé věci na úkor ostatních, a ti jsou záporní. Ale i ten chlápek, co převypaloval DVDčka a dostal se do vězení mi zvětšil videotéku DVDček, z což mu děkuji. No on zabil svojí ženu a potom utekl a než aby ho našli tak spáchal sebevraždu, ale je prima tam to DVD Shreka mít. :D :D To jsem to měla ale známosti. :D Svět se nedá rozdělit na kladné a záporné postavy. Film ano. To je pár dějových línii. Ale jedna špatná věc z vás nedělá zlouna. :) Tak jsem se vloupal do botanický zahrady, no. :D Málem jsem tam i přespal. :D :D :D Taťka Šmoula by na mně nebyl pyšný, i když to bylo omylem. :D :D Svět nejsou bílý a černí. Tak se to nedá rozdělit. :) Svět se dá rozdělit na lidi, co jsou Jindřich Žampa a co nejsou. Přiznejte se! :D Že nejste Jindřich Žampa! :D Ale na dobré a zlé to nefunguje. :) Nebo jsem zlej a tímto se obhajuju. :D :D Néé, nejsem zlej. :) Když vidím mouchu, tak jí tevřu okno, i když mi je zima. Kdo z vás to dělá? :D :D

Co jsme se z tohoto komentáře zatím naučili?  :) Že když v Blesku píšou o vrahovi, tak je možnost, že ho znal Magicmax. :D Radši jdeme dál.

11 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 6. února 2018 v 21:02 | Reagovat

To s tím, že byla Alžběta Kristýna dokonalou panovnicí a oni jí ukázali jak pije neustále alkohol je opravdu zajímavé! Jsou lidi, co se snaží za vynikající obsah ale nemají tolik vědomistí - viz. já. Musel jsem do ToonMailů o animovaných postavičkách kontaktovat 12 youtuberů a zeptat se je na milostní dopisy, abych tam měl i u Jetsonové něco zajímavého. Odpověděl jen Koran. Až při přípravě chorvatské verze, mi odpověděli dva chorvatští youtubeři. :) Z 32 mi odpověděli 2 a jedena z nich byla loutka žáby, co se snaží vyhubit severní koreu. :D Snad přeáním. A ta žába mi vysvětlovala, že se zaměřuje nikoliv na děti ale lidi mezi 20-40 lety. Byla hodná, že mi odpověděla a neposlala mně do pr*ele s celou severní koreou. :D Bože, s kým jsem si to psal??? :D :D :D Jsou místa, kde oceníte loutku. Třeba když je zmrzlinář loutkař a zmrzku vám prodá loutka ale v politice ne! :D Hele, já stejně chorvatsky nerozumím, natoš politice, takže... :D To co si myslím já je jedno. :) A v příštím komentáři se dočtete, jak jsem té žábě pomáhal se dostat do seerní korei. :DDD

Alžběta Krystína - Dokáže si kdokoliv představit, aby dámu takového postavení pustili v tomto stavu na veřejnost? Dovolil by císař Karel něco takového?  Máš recht! Je to fakt divné! To já bych na jeho místě jí nepouštěl , ale... :/ Mi snad známe Karla a víme jestli by jí pustil. :/ Kdo víí, jak to ve skutčnosti bylo. Ale podle dokumentů, knih, dokladů,... ano. :)

Evžen má protáhlí obličej a jeho herec taky. To ocenuji! :) Co ocenuje, je, že se v tom vyznáš či vyznáte a nejsem jako já, že mýcháte Jetsonovi s youtuberem Koranem. :D Ocenuj, že se vyznáš/te v postavě a hlavně, že tu byla práce s tím vytvořit porovnání, jak vypadal původní vzhled a jak ten ve filmu. :) To ocenuji, že s tím byla dána aková práce! :) I když to vlastně nebylo potřeba. :)

Alžběta Charlotta - Hlavní je scénář a né, jak dlouho tam jaký herec hraje. :) Takže v tomto případě souhlasím s tím, co vytvořili tvůrci. Jinak při četbě Alžběty Charlottové jsem si vzpomněla na výrok Lukefryho o právních. "Neskutečně uznávám, protože moc dobře vím, jak moc těžkou práci nakonec ve finále mají. Viděl jsem to v Soudkyni Barbaře." :D Teďka nějaká důchodykně, co doma sleduje telenovely a Marii Terezii si myslí, jak ovládá historii! :) A přitom je to jenom televizní seriál. :( A pokud má náhodou brigádu na Špilberku, kde hlídá klenoty, aby na ně nikdo nešahal a potom se dá do řeči s paní o Marii Terezii. Tak potěš pánbůh. Lukefry je chytrej kluk. Až mně trápí, jak já musím bejt blbej. :D :D

Karolina von Fuchs-Mollard - Hezky sepsané, až na to, že jsem chvíli uvažoval, co byl popis České televize a co byl její komentář. :/ I přesto to ale bylo zajímavé:), což je na tom super, že to je obsahově zajímavé. :)

46 dní natáčení, to já natočil 12 tv stanic za týden! :) Je jedno, že jejich kvalita všech je zavádějící. :D :D :D Blbej vtip? :D

2500 kostýmu - "Jsem v živém vstupu ze studie České televize, kde je tolik kostýmů, že je nelze umístit do ateriéru. Je jich spousta a zaplnili komleptně celé Kavčí hory. Situace je tatolik kritická, že se Jiřina Bohdalová a další nemohou dostat do svých studií! Přesně proto moderuje zprávy kameraman. :D Českou televizi ovládla Marie Terezie. Sledujte večer ve 20:20 na Jedničce." :D Vsadíte se, že kdyby to ta redaktorka říkala, tak by na sobě měla nějaký kostým? :D A kameraman by asi neměl štěstí aby se pro něj našel mužský kostým. :D Takhle budete, děti, smýšlet, když budete sledovat až moc animovaných grotesek. :D :DD :D

12 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 6. února 2018 v 21:02 | Reagovat

Ve filmech je tolik malých detailů, které jsou chybné. Pitva mimozneštana byla fake protože tam byly hodiny, které se vytvořili o rok později než "vznikla" nahrávka. Ale na druhou stranu ve filmu Vall-i jak je tam zeď předchozích kapitánů lodi, tak tam je přesně vypočítané, kdo jak dlouho žil. A ty data navazují na ostatní data ve filmu. Prostě Pixar. Pixar, co dodat. Jednou bych se rád podíval do jejich animačních studií v Californii. Je jedno kolik neuvěřitelně propracovaných věcí udělali s mimozenštanem aby vypadal opravdu reálně. Máte tady jen o rok starší hodiny a celý to je pro chytrý lidi v ř*ti.

Magicmax - člověk, co se od obrazů ve filmu Marie Terezie dostane přes mimozenštany k návštěve studia Pixar v Kalifornii. :D

Je obdivuhodné, že to víš, jak dlouho je starý obraz a že tam nemohl být, ale divákovi by bylo jedno, že Mickey Mouse nemá stejné rysy jako myš. Disney řekl, že je to myš, tak je to myška! :D :D Disney. No prostě to bylo v televizi, tak je to některým lidem putna. :D Řekni, v televizi, že třetí světová by pomohla našemu hospodářství a všichni jsme měli více money, a hned někdo rozpoutá světovou válku s Koreou. Teďka nemyslím tebe žabičko. :D U tebe je to jasný i tak. :D (Pro informaci. Fandím severní korei. :D)

Je šílený, že si někdo dal práci s tím, že zjistil fakt o rozdílu vzniku a data, kdy se má děj odehrávat a zjistit, že to nesedí. :) Tady je zklamání z toho, že to je určitě nepřesné, ale lidi, ono to je nepřesný i tak. :D Je to film. Je to moc zajíamvý a moc dobře se to čte a doporučil bych to každému na CSFD, ale jako je jasné, že není realita, že Mickey trošku poskočí necelý metr a bouchne se o měsíc :D, tak ani Marie Terezie není realita. :) A chci zdůraznit, že nepřesnost časem může být i fascinující. :) Třeba hlavní postava Kačeřích příběhů - Kačer Sklblík, se míhnul v jedné grotesce od Disneyho několik let před tím, než byl skutečně obsazen. Není, to ohromující? Zázračné? :) Hlavně je to divný a tím pádem i zpochybnitelný. :D Hele, když se na tento komentář podívate v televizi, tak hnedka budete stejnýho názoru! :D Nejhůř o bejdu všech 13 milionů čechů a ukážu jim svoje trzení v televizi. :D To vůbec není šílený. :DD :)

Třeba měl Karel stroj času a ukázal Terezii fotky z budoucnosti. I s touhle možností tvůrci filmu počítali. :D Tvůrci! Jestli mně tu vidíte, tak máte dobrý argument do oficiálních vyjádření! :D "Byly jsme tak pečlivý, že jsme tu chybu udělali schválně. :)" Jak se znám, tak tuhle větu asi využiji někdy ve svém článku. :D Čťete Magicmax na Blog.cz. :)

Ten nesmysl, že se Marie Terezie zamilovala do oblečení Antoinetty se mi moc líbí. :D Aspon se trefili do stejného století. :D

Sarah/Hasburg je zmatená při sledování Marie Terezie? To musí být něco špatně! :/ Otázka je z čí strany, to je špatně. :D Naštestí za to mohou scénáristi! Uff. Třeba scénaristy jenom chtěli využít, že František nemusí vědět uplně všechno k nějaké dějové linii, která se hodila ve filmu více než historická přesnost. :) Takže já jsem pro aby se člověk nedíval na film, s tím, že hledal chyby ale, že si ho užije! :) Někdo mi poskytne podívat jak to může vypadat s zoo s dinosaury! Pááni! To přece chci užít! :) A nechci spočítat, že má Mossosaurus o dva zuby více než je měl v realitě. :) I když je to zajímavé. :) Pro zajíamvost: V Jurském parku byly raptoři zvětřeni. V té době byly objevené druhy raptorů, co byly velcí jako slepice. Což nebylo dostatečně děsivý, tak si je zvětšili. :) O dva roky později se objevili stejně vysocí raptoři jako ve filmu. Náhoda, za všechny prachy. :DD Kdyby si je nezvětšili, tak z toho nemá divák pocit, že je to s lidmi zlé. A tak když by raptoři loví lidi, tak by to bylo děsivý, jako by na vás útočila divná slepice. :DDD

13 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 6. února 2018 v 21:03 | Reagovat

Paruky a jejich nepřesnost - To mi připomíná, fakt, že ve životopisném dramatu Železná lady, nosila v parlametnu herečka klobouky ale to skutečná postava nikdy neudělala. :) Takové detaily se moc dobře nehlídají. Dokonce v reálu, když lidstvo cestovalo časem, do doby, kdy bylo otevření jednoho velkého nákupního centra, tak na fotografii z ní má jeden člověk v davu fotoaparát, oblečení udělané moderním způsobem a s potiskem, který se začal dělat po několik let později. Taková akce, jako cestování do minulosti a oni si nepolídají ani tohle! V jednom z minulých komentářů jsem psal o tom, že určitě se vynalezne stroj času a teď už píšu o jeho výsledcích. :) To je mi ale rychlý pokrok. :) Hele to s tou cestou časem není potvrzený. Nikdo neřekl, že jsme cestovali časem. Jen je prostě na té fotografii u obchodního centra vyfocený mladík s fotoparátem z jiné doby a s tričkem s popiskem. To není vůbec divný. :D

"Marie Terezie nebyla vychovávána jako následník trůnu - to je velice oblíbená fráze, kterou najdete v každém textu věnovaném Marii Terezii a jejím prvním měsícům či rokům na trůně. Většina lidí však u toho zapomíná na jeden fakt; a sice, že z toho neplyne nic o tom, že by se Marie Terezie nikdy neučila. Právě naopak. Její vzdělání měli na starost jezuité, kteří měli za úkol ji seznámit s němčinou, francouzštinou, latinou, dějinami etc. Výuka byla na císařském dvoře samozřejmostí i u těch nejmladších dětí, u nichž byla pravděpodobnost nástupu na trůn nejnižší." Dámy a pánové! Sarah tady naprosto dokázale zvládla vyvrátit oficiální spisy o Marii Terezii. A já se teďka postavím a budu asi minutu treskat. :) Opravdu jsem to udělal a bylo to přes dvě minuty. :) Cítím se že mám na rukou hladší pleť. :D

Mně tedy opravdu ten moment s tím "Naše dcera se věnuje vyšívání. Néé, ona se připravuje, že bude královna." Fakt moc líbil. Z dramatického hledistka je to tak dobrý, až bych se na to skoro podíval! :)

Sice nerozumím, co je pragmatická sankce, ale to neznamená, že s tím neměla v mládí nic společného Marie Terezie! :) "Kvůli obyčejnému blogerovi smazal Disney.cz svůj obsah." "Víťa v dětství narušil v dětství natáčení Asického dokumentu." "Dostal se do administrace velkého blogera Deinonycha, jenom protože se na ní zeptal JPRex v Maxově článku Ask Magicmax #1" "Víťa? Ten, když uviděl, že mu ujíždí autobus, tak za ním běžel až na příští zastávku a dohnal ho i když to není krátká vzdálenost." "Magicmax se dostal do adminsitrace Power Rangers Centrali, aby jí zachránil před smazáním." "Lukefry se se svým BFF na youtubu (Velkým Kápem) domlouval 3 měsíce na společné setkání. Magicmax se s ním po domluvě setkal hned zítra." "Víťa začal sám vysílal TV Doma jenom protože jeho babička mu, řekla, že by to chtěla mít v televizi." I když to zní nemožně, tak to je možné udělat! I když zní něco nepravděpodobně, tak to jde. Tak třeba právě Marie Terezie vymyslela strategii ohledně pragamtické sankce. :)

VÝZVA PRO TEBE! Jedna z těch "neuvěřitelných" věcí se nestala. Zvládneš zjistit která? :) Držím ti palce! :)

Líbí se mi, že zástáváš názor, že historie je obdivuhodná sama o sobě a nepotřebuje podobné příkrasy, ale mně se líbí, že když Marie Terezie byla rebelka, že to udělai v tom ilmu fimaři ukázat. :) Ono je těžký namixovat vlastnosti postav k ději. Někdy i ten Remy z Ratatouille - Kuchaříček něco s jídlem neumí, protože děj by měl směžovat tímto směrem. :) Dobře. Pixar, takovou věc ve svých filmech nemá. :D Tohle nebyl pravdivý případ. :)

Oceňuji, že si někdo dal práci s tím, aby ty sekvence vyfotil a spojil a vložil do článku a našel přesně v tam kde jsou, aby je ukázal. :) To oceňuji. Jinak je hezké, že ten obraz překreslili aby na něm byly herci. :) Myslíte, že poslali malíři fotky nebo trestali herce a nehcali je tam stát? :D Zajímalo by mně, komu z těch dvou doma vysí. :) Každý nemůže říct, že má doma takový starobilý obraz Marie Terezie v rámu a se všim. :) Doufám proto, že ho mají někde doma a není schovaný někde ve skladu České televize.

14 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 6. února 2018 v 21:03 | Reagovat

"Alžběta Kristýna Brunšvicko-Wolfenbüttelská se narodila 28. srpna, zásnuby se však konaly 31. ledna 1736. Ale skoro se trefili, tentokrát už chybělo jen pár měsíců!" - Hele ale tento fakt se povedl! :) Tohle se ti povedlo! :) Hned to jdu přidat mezi zajímavost na CSFD! A ty se pak po přečtení jdi klidně podívat jak to tam lidi umístili a jestli to tam už mezi zajímavost filmu Marie Terezie či filmovými chybami je. :) https://www.csfd.cz/film/485135-marie-terezie/zajimavosti/?type=film

To že to ve filmu s tím zasnoubením ukázali jiak než ve filmu chápu. Není to dobrý, ale divákům telenoval, kde se lidé neustále hádají a dělají nepěkné problémy a nebo se dějí složité situace. Viz. Keď budeš moja z TV Doma, kde se hl. hrdinka zamilovala do hl. hrdiny ale potom se od něj otrhla a "nemiluje ho" ale pořád o něj bojuje. Není to špatné! Je to film a ten se snaží být pro diváky zpracovaný dobře, ale je v reálným životě by to bylo divný. A u zásnub a jeho úmrtí to je podobný. Nepřesný realitě ale dělá to zajímavější pro diváka. :) Líbí se mi že ti tvůrci si sedli, vzali si to co se stalo a přemýšleli jak to chytře poskládat, aby to vypadalo zajímavěji. "Mi a to diváci nevědí skoučíme jak by vypadala epizoda One Man Show, když jí ukáže v pořadí A B C, C A B a dále, tak aby to bylo pro diváka zajímavější." řekl přibližně režisér Kazmovi One Man Show. Hlavní je pro filmaře aby to dali divákovi co nejlíp. Není to dokument ale velkofilm inspirovaný historií - máš pravdu a neměli by to vydávat moc jako plně životopisný film. I když Železná lady je životopisná, ať si nosí klobouků kolik chce. :D Myslíte, že pak kostymérka dostala vynadáno? :D Hlavní je pro mně, že je to dobrý zážitek pro diváka. :) Policie v akci, která se vydává za pravdivé příběhy, je taky fakeová. Akta Z taky je (bohužel) falešný dokument.

"A ještě detail - vlečku nevěstě nenesly družičky, ale její vychovatelka Karolína von Fuchs-Mollard." Naštestí to je jen detail. :)

Jak si to čtu, tak tě mohli Sarah zaměstat, aby si jim to kontrolovala! :) To máš dobrý. Jinak tenkrát uznávaný paleontolog Stevenu Speilbergovi odhýval hodně. Už není uznávaný paleontolog. :D Nééé. To že pracoval na Jurském parku mu zařídilo hodně větších historickým záležitostem. Ono se mluví hlavně o tom, kde ho Speilberg neposlechl, a né kde ano. + To co zblbli animátoři. Myslíte si že ve dvojce si dávali všichni více pozor? Po té debatě a zjištení nepřesností. Kdepak. Dvojka na tom byla ještě hůř. :D Dinosauři jsou ve scénáři reprezentování jako ptáci, ale jejich vyzáž připomíná spíše ještěry. Tato přestava natolik zlidověla, že když si koupíte figurku dinosaura, dívate se na sochu v Dinoparku, sledujete ho v animáku, tak nevidíte dinosaura, jak vypadal ve skutečnosti ale jaký byl v Jurském parku. Lidi, co kreslí dinosaura si prostě pamatují jaký byl v Jurském parku a nevyhledají, jak vypadal ve skutečnosti. Nakonec všude máme dinosaury by Jurassic Park a nereálné. Stegosaurus měl ve filmu čtyřikrát větší hlavu než v reálu. Naštestí, třeba tohle je na fygurkách, v dinoparcích, v dokumentech, v animácích správně. :) Ale já nerozumím paleontologii a tohle mám z třetí ruky. :) Dokonce Stegosaurus není stegosaurus ale nespoměl jsem si na jiný název druhu. :D

Je Marie Terezie podle mně furt těhotná! To jí museli podobné věci zakazovat často. Jen aby tohle nebyl jeden z jich důvodů úspěchu. Třeba já mám tu výhodu že jsem blbej. Občas se půstím do něčeho a místo toho aby mi to nevyšlo mi to i občas výjde! :D Občas. :( - :DDDD

Byl to moc super článek. Přečetl jsem si ho celý a to nerad čtu dlouhé texty, ale tento byl od tebe a dokonce hodně zajímavý! :) Děkuju, že jste si dali tu práci a sepsali jste to! :) Moc obdivuhodné, kolik informací tam je! :) Obdivuhodná práce, holky. :) Dobře jste to odvedli! :) Asi nejlepší článek, co jsem tady četl. Ale to může být tím, že jsem si na ostatní články nevzpoměl. :D

15 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:24 | Reagovat

[1]: Děkuji, velice mě to těší!

16 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:25 | Reagovat

[2]: Mockrát děkuji! Jsem ráda, že se mi podařilo nezklamat. :)

17 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:25 | Reagovat

[3]: Moc děkuji, vážím si toho.

18 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:27 | Reagovat

[4]: Naprosto souhlasím, také nerozumím tomu, proč se spíše nevěnují pořádnému projektu a místo toho plýtvají na něčem, co navíc vydávají za něco úplně jiného. S tím jsem měla po celou dobu největší problém – že o tom mluvili jako o historickém velkofilmu a nakonec představí tohle.

19 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:27 | Reagovat

[5]: Těší mě, že se líbily alespoň někomu. :D

20 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:29 | Reagovat

[7]: Mně na Stockinger vadil ten její až příliš ležérní posed – nedokážu si takhle Marii Terezii představit ani v soukromí. Celkově ta role dost pokulhávala, ale to pak musíme hledat chybu v scénáři. Rozumím však, že se Stockinger nemusela každému líbit.
A prosím už žádné další díly! Stačilo, chyb tam nasekali na dílů padesát, už bylo dost. :D

21 Sarah's History Sarah's History | E-mail | Web | 8. března 2018 v 15:30 | Reagovat

[8]: Souhlasím, má chvilkami pohled, jako by za kamerou stál duch :D A děkuji!

22 bábina bábina | 9. března 2018 v 13:08 | Reagovat

Na film jsem byla zvědavá hlavně z toho důvodu, že se na něm měly podílet zlínské ateliéry. Byla jsem se v nich podívat v době jejich vrcholné tvůrčí práce (hlavně pohádky), znala jsem holky ,které tam pracovaly a v noci se budily a ze sna vykřikovaly: "Zase se mně to potopilo!" Náročná, stále se opakující stereotypní práce.
Byla jsem ráda, že ateliéry po dlouhé době, začínají opět fungovat.
Také jsem byla zvědavá na Vojtu Kotka, vždy hrál nějaká třeštidla a nyní vážná role. Mile mne překvapil. Do třetice, už mne Vyprávění nebaví, také bych mohla vyprávět a také kdokoliv z nás. Přivítala jsem to jako příjemnou změnu. Rozbor filmu jsi udělala moc hezky, podívám se na něj znovu a zaměřím se na některé detaily.

23 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 14. května 2018 v 18:42 | Reagovat

Ta recenze se opravdu povedla! Oceňuji, že je tak obsáhlá a že se tak v Marii Terezii vznáte, že jste tento skvělý článek přinesli! :) Tohle se jen tak nevidí. :)

24 Nicole Nicole | Web | 26. listopadu 2018 v 13:44 | Reagovat

Fantastický článek a úžasná rezence tohoto miniseriálu. Také jsme se dívali, seriál nebyl špatný, ale asi jsme od něho čekali trochu více. Co se týče ale kostýmů, herců nebo celého prostředí, tak to bylo jedinečně zpracované.